fredag 23. april 2010

Refresh, action!

Frøken jeg-vil-gjerne-gjøre-dette-med-en-gang-jeg, det er meg. Det passer jo ikke alltid like bra, siden de fleste større prosjekter krever litt planlegging. Derfor har mange av mine kreative innfall som omhandler oppussning eller ordning i heimen gjerne vært litt halvveis. Jeg fikk et nytt innfall for noen dager siden, da den strukturelle delen av hjernen slo inn og ville ha et whiteboard til å skrive ideer på. Og litt andre greier .. og jeg tror jeg ommøblerer litt også. Siden jeg egentlig ikke har tid til dette nå har det selvfølgelig endt med at nye ikearekvisitter og annet tull ligger i en haug midt på gulvet. Jeg får alltid disse innfallene når det passer som dårligst. Tror det blir rydding og noen glass vin hjemme i morgen kveld jeg. Og bilder av det hele med mitt nye kamera selvfølgelig.

Ingen kommentarer: